Vissza a jövőbe (1985)

vissza_a_jovobe_1.JPG"Marty McFly átlagos kamasznak látszik, de van egy őrült barátja, Doki, aki megépítette a plutónium meghajtású időgépet. Dokit váratlanul halálos támadás éri, s Marty is csak az új találmánnyal nyer egérutat. Arra azonban ő sem számít, hogy 1955-be utazik vissza, épp abba az időszakba, amikor szülei is a padot koptatják. A bajt csak fokozza, hogy majdani anyja Marty megérkezése óta ügyet sem vet majdani apjára, ami beláthatalan következményekkel járhat a jövőben. Ha életben akar maradni, el kell érnie, hogy szülei egymásba szeressenek és el kell távolítania az anyját molesztáló Biffet." (port.hu)
Párom sokat emlegette ezt a filmet, meg már kicsit én is cikinek éreztem, hogy még nem láttam, már nagyon érdekelt, hogy mégis milyen lehet... :) Úgyhogy beszereztem nyáron a teljes trilógiát, és végignéztük. 
Nekem ez a rész tetszett a leginkább. Ötletes, izgalmas és vicces is. :)) Mikor a múltban Marty anyja Calvin Klein-nak hívja Marty-t, mert azt hiszi, hogy az a neve (az alsónadrágján található címke miatt... :D). Vagy mikor meglátja Marty a múltban a csecsemőkorú nagybátyját a rácsos kiságyban, aki felnőtt korában többet van börtönben, mint szabadlábon, és mondja neki, hogy jobb ha megszokja a rácsokat... :DD
Egy szó, min száz: nagyon tetszett, én ajánlom mindenkinek, aki közel 2 óra önfeledt kikapcsolódásra, és valami igazán érdekes filmre vágyik. :)

Főszerepben:

Michael J. Fox - Marty McFly
Christopher Lloyd - Dr. Emmett L. Brown, "Doki"
Lea Thompson - Lorraine Baines (Marty anyja)
Crispin Glover - George Douglas McFlay (Marty apja)
Thomas F. Wilson - Biff Tannen

Eredeti cím: Back to the Future
Játékidő:
111 perc
Port.hu: 10/9.7 (714)
Imdb: 10/8.5 (541 858)

Osztályzat: 10/9