Tibor vagyok, de hódítani akarok! (2006)

Magyar film, hülye címmel -> egyértelmű a bukás (bocs, ha ezzel nagyon leírnám a magyar alkotásokat, de bőven vannak nekem is rossz tapasztalataim...). Ez viszont leírhatatlanul kellemes csalódás volt számomra. :) Nagyon jól szórakoztam; legelőször tévében láttam, de már akkor is tudtam, hogy nekem kell ez a film! ^^
Tibor, csatlakozva link haverjaihoz, a  nevelői szobába belógva lesi Lady Sandra honlapját, közben hallgatja az udvaron folyó évzárót. Ekkor tudja meg: Köves tanár úr - Tibor reményeivel ellentétben - megbuktatta történelemből. A fiú ezután álmodni sem merhet arról, hogy szülei elengedik a haverokkal Horvátországba nyaralni: ehelyett leküldik Tibor apjának a főnökének, Rényi Gézának a balatonfüredi hoteljébe, abban bízva, hogy sikerül kikapcsolódás közben készülnie a pótvizsgára. Tibor már készül a halálra (t.i. hogy ő itt nem fogja kibírni a nyarat, ezen a dögunalmas helyen), amikor váratlanul megérkezik egy fekete bombázó, akiben Tibor "Lady Sandrára" ismer - feltéve persze, hogy nem téved...
Főbb szerepekben:
Gregor Bernadett (Rényi Lexi)
Fancsikai Péter (Tibor)
Gesztesi Károly (Rényi Géza)
Németh Kristóf (Köves András tanár úr)
Gáspár Kata (Tunyogi Kata)
Kedvenc aranyköpés a filmből:
"Nekem az a változatos szex, hogyha kezet váltok." (Józsi)
Ez pedig a film főcímzenéje, szerintem baromi jó, sokáig rajta is volt az mp3-asomon. :D
Underzen (Roller) - Bizsergés

 

Osztályzat: 9/10