Twilight - Alkonyat (2008)

Egy híres-hirhedt film, ami iszonyúan megosztja az emberek véleményét. Így vagy úgy, de már az emberek 99%-a biztosan hallott róla. Itt van Bella, az esendő földi halandó és persze szükség van egy csábos machora (?) is, aki történetesen vámpír. A sztorit meg már szerintem mindenki kívülről fújja. :)
Hát, nem mondanám, hogy ezt annyira a közelmúltban láttam volna. Viszont szeretném leírni róla a véleményemet: nekem őszintén szólva nem tetszett, mondhatni csalódás volt a film... :S Nálam ez az a tipikus egyszer nézhetős kategória. Bella karaktere rémesen bugyuta, és a filmben az a rész, mikor Edward áll a napfényben, és Bella benyögi, hogy "Gyönyörű vagy!"... Nah hát attól majdnem dobtam egy hátast... :D Lehet, hogy nem viccnek szánták, de nevettem rajta egy jót...xD Mindenképpen tudom ajánlani a könyvet, az sokkal jobb. Nekem speciel sokkal jobban bejön. De akinek a film egy picit sem tetszett, annak nem hiszem, hogy változtatni fog a könyv a véleményén... :S
A filmről meg még annyit, hogy akkor már inkább Jacob... Ezerszer. :)

Főszerepben: 

Kristen Stewart - Bella
Robert Pattinson - Edward
Taylor Lautner - Jacob

Eredeti cím: Twilight
Játékidő: 120 perc

Osztályzat: 7/10