Kisasszonyok (1994)

Egy elég régi film - itt még Kirsten Dunst is gyerek. Ő volt az egyedüli szereplő, akit ki nem állhattam a filmben. Amy karaktere miatt is, nah meg azért, mert Kirstent egyszerűen képtelen vagyok egyetlen filmben is elviselni. Talán mert annyira nem szimpatikus. :S Winona Ryder miatt viszont plusz pontot kap. :) Akármennyire is zűrös egy nő, szerintem nagyon jó színésznő.
Ezt a filmet még karácsony-szilveszter környékén láttam valamikor a tévében, egész véletlenül. Kapcsolgattam, aztán itt kötöttem ki, pont akkor kezdődött, én meg itt ragadtam. :)
Egy film, amiben egyszerre van jelen a szegénység, a betegség, féltékenység, testvéri szeretet/piszkálódások, aggódás, szerelem, sikerre vágyás. 
Végső soron jó kis film volt. Bár, a befejezéssel nem vagyok kibékülve, Jo-nak nem azzal kellett volna összejönnie, akivel összejött... :S Beth-t pedig nagyon sajnáltam. :(

Osztályzat: 8/10