Azonosság (2003)

Helló mindenkinek, újra itt. :)
Nos, mit is mondjak?
Borzalmas ez a borító, úgy, ahogy van... Az "Identity"-s sokkal jobb. De hát ez van. :/
Szóval, a történettel kapcsolatban:
Tíz - egymás számára addig teljesen idegen - embert hoz össze a véletlen (vagy talán más) egy elhagyatott motelbe. George az éjszaka kellős közepén feleségével ront be ide, akit elgázoltak. Velük van a kisfiúk is. A gázoló Ed, aki egy színésznőt szállít. George-ékkal együtt érkeznek a motelbe, és mivel minden telefon süket, így Ed egyedül indul segítségért. Útközben találkozik Paris-szel, akinek épp lerobbant az autója, így hát felveszi. Az esőzések miatti árvíz azonban lehetetlenné teszi, hogy eljussanak a kórházig, így kénytelen-kelletlen visszafordulnak. Ekkor jelentkezik be a Ginny és Lou, akik még csak 9 órája házasok, és Rhodes nyomozó is a motelbe kényszerül az eső elől, bár épp egy rabot szállít. A csapat tehát megvan, kezdődhet a játék életre-halálra... Ki lesz az első áldozat? ... És ki éli túl?
Nekem ez tetszett. Bár az kicsit unalmas, hogy folyton ugyanaz derül ki az ilyen filmekben a gyilkossal kapcsolatban - azt azonban meg kell hagyni: itt kicsit azért tényleg meglepett a gyilkos kiléte. Igaz, én nem vagyok valami gyakorlott krimi/thriller-néző, mégis várható volt, hogy valami ilyesmi fog kisülni belőle - aki meg sok ilyet látott már, egyáltalán nem lesz számára meglepő a végkifejlet. Szeretem az ilyen filmeket, amik kicsit elgondolkodásra sarkallják a nézőt, bevonják az ő fantáziáját is.
Az külön tetszett, hogy nem csupa ismeretlen színészek játsszák: Ed szerepében John Cusack; Amanda Peet - mint Paris, és John C. McGinley, aki George karakterét formálta meg. Őket már mind-mind láttam valamelyik filmben.
Egyszóval: érdekes volt, de nem rágtam tövig a körmöm.

Osztályzat: 8/10