Anya, lánya, unokája (2007)

Jelentem: megnéztem a filmet. És most jön az a rész, amikor írnom kéne róla valamit. Ez már talán kissé kemény dió lesz, de hát próbálkozzunk... :-/
Azt elöljáróban leszögezném, hogy kb. négyszer kezdtem bele eddig, de sosem volt elég energiám, hogy végignézzem. Aztán most épp filmnézhetnékem volt, és levettem a polcról, hogy nah most majd én jól megnézem.
Először is a történetről: Rachel egy lázadó, főiskolás évei előtt álló tini, aki semmiképp sem akar senkire sem hallgatni, főleg nem az alkoholista anyjára, Lilly-re. Ám, amikor a lány összetöri újonnan kapott autóját, Lillynél végképp betelik a pohár. Jobb ötlet híján lepasszolja Rachelt a lány nagyanyjához, akit még Lilly sem szívlel, abban reménykedve, hogy majd ő megneveli a bajkeverő lányt. Rachel azonban Idaho-ban is hozza a formáját, léptem-nyomon bajt okoz, bekavar Harlan (egy helyi srác) és párja között, ráadásul sikeresen feldúlja Lilly és mostohaapja, Arnold házasságát is. Szörnyű titokra derül fény, ami Lillyt is arra ösztönzi, hogy az ügy tisztázása érdekében visszautazzon a gyűlölt kisvárosba gyűlölt anyjához.
Hát, én igazából már nem tudtam követni, hogy akkor igaz-e, amit Rachel állít, vagy sem... Teljes volt a zűrzavar... :-/ Aztán végül még szerencsére kiderült... De arra végképp nem derült fény, hogy akkor mi történt végül is Simon-nal. Agglegény maradt, vagy összejött-e Lilly-vel.

Főbb szerepekben:

Rachel   -  Lindsay Lohan
Lilly       -  Felicity Huffmann
Georgia  -  Jane Fonda

Szerintem nagyon jól összeválogatott szereplőgárda volt. :) Jane Fondát az Anyád napja c. filmből ismerem, ott is egy keménykötésű anyát játszott. Felicity ugyebár a Született feleségek Lynette-je, szóval az anyaszerep neki is igazán testhezállónak bizonyult. Lindsay pedig az örökös bajkeverő. Egyébként szeretem a filmjeit, de nem tudok elfogult lenni így, hogy tudom, hogy mára már mennyire lezüllött... Talán neki is fejébe szállt a siker... Igazán neki nem is kellett nagyot alakítani ebben a filmben. Rachel iszonyatosan repedtsarkú, (mint ahogy Simon is megmondta) képtelen egy pasira barátként nézni, vagy az apját látni benne. Nem tudtam pontosan eldönteni a film alatt sem, hogy szánalmas inkább, vagy csak simán ribi. Mindenesetre telitalálat volt őt felkérni erre a szerepre. Így sokkal hitelesebb volt az egész.

Osztályzat: 4,5/10