Amerikai pite 3. - Az esküvő (2003)

Amerikai Pite 3 az esküvő.jpgKedvenc pités srácunk és haverjai újra visszatérnek. :) Miután Finch üzleti diplomát szerzett, Kevin sikeresen vette az akadályokat a jogi egyetemen és Jim is lediplomázott, ismét összejön a csapat: ezúttal abból az okból, hogy segítsenek Jimnek az esküvő körüli teendők intézésében, ugyanis a fiú elérkezettnek érzi a pillanatot, hogy megkérje a "zenetáboros csaj", Michelle kezét. A csapatból azonban hiányzik valaki: Stifler, aki jelenleg edzőként tevékenykedik, és felháborodással tapasztalja, hogy haverjainak esze ágában sem volt meghívnia őt az esküvőre. Fondorlatos mesterkedésének hála azonban mégiscsak meghívást kap a jeles eseményre, amit sikerül is szépen eltolnia...
Szeretem, szeretem, és újra: szeretem. :D Ez van, engem totálisan az ujjaik köré csavartak, és megzabáltam a történetet is... :D Az Amerikai Pite-széria valószínűleg sok tizen-huszonéves fiú és lány kedvence lesz/marad a jövőben is. :)) Szeretjük, mert vicces, szeretjük, mert (bár némelyik poén eltúlzott, de mégis) valósághű, szeretjük, mert szüleink nem szeretik... :DD
Emellett ez a film még durvább is, mint az eddigiek: a srácok most jócskán csorgathatják a nyálukat a legénybúcsús jelenetnél... :D Nekem pedig konkrétan ez a kedvencem az egész filmből, mert én ezt a részt úgy ahogy van végigröhögöm minden egyes alkalommal, amikor nézem... :'D Ja, és hasonlóképpen vagyok a "homár-báros" jelenettel is... x)
A filmben a főszerepet most leginkább Jim és Stifler játssza, (bár Stifler és Finch vetélkedése kapcsán Finch is jelentős szerephez jut), de Kevin eléggé háttérbe szorult. Továbbá kicsit hiányoltam belőle Oz-t is - ha jól rémlik, még csak magyarázatot sem kaptunk, hogy miért nem tudott elmenni az esküvőre (persze, a legújabb Pite-részben már kiderül ennek is az oka, de "Az esküvő"-ben ez nem lett megindokolva). Kár, pedig mivel ő is egy külön vonalat képvisel, nyitott lett volna még +1 eseményszál, bár tény, hogy így is elég eseménydúsra sikeredett a film. :D
Valószínűleg minden idők egyik legtöbbet vitatott filmszériája az Amerikai pite: vannak akiket dühít, vannak akik szeretik; én mindenképpen utóbbi táborhoz tartozom, szóval lehet, hogy túlságosan is elfogult vagyok ezekkel a filmekkel kapcsolatban. :)) Mindenesetre nem tudok rosszat mondani rá, csak azt, hogy szupi (ahogyan Michelle mondaná...=) ) és atomzsilett (Stifler szavaival...:D).

Főbb szerepekben:

Jason Biggs - Jim
Alyson Hannigan - Michelle
Sean William Scott - Stifler
Eddie Kaye Thomas - Finch
Thomas Ian Nicholas - Kevin
Eugene Levy - Mr. Levinstein (Jim apja)

Osztályzat: 10/10