Fekete lovag (2001)

Nem könnyű a lovagok élete: Jamal már csak tudja...
Régóta gürizik egy középkori várnak kinéző, a középkor hangulatát idéző minigolf-pályán, és kezd alaposan tele lenni vele a izééé... edzőcipője. :) Egyik munkatársával épp a hamarosan nyíló, új várról beszélnek, és arról, hogy talán megérné átigazolni oda, amikor Jamal az árokpucolás közben talál egy látszólag igen sokat érő nyakéket. Társa elsiet, hogy hozzon valami eszközt, amivel ki tudják szedni, ezalatt pedig Jamal továbbra is próbálkozik elérni, ám beleesik a vízbe, és mire kikászálódik belőle, már teljesen máshol találja magát. Kezdetben azt hiszi, hogy amit lát, az a konkurens vállalat vára, siet is a főnökhöz, és nem győz csodálkozni, hogy milyen élethűen megcsináltak itt mindent, ám hamar rá kell döbbennie, hogy ez bizony a kőkemény középkor a javából...

Tévében legtöbbször "Gagyi lovag" címmel szokták vetíteni, talán sokaknak így ismerősebb - nekem is ezzel a címmel rémlett inkább... Talán ezzel is utalni akartak a "Gagyi mami" -filmekre, amiben szintén a Jamalt megformáló Martin Lawrence alakít. Komolyan bámulatos ez a pasas, nagyon szeretem a filmjeit. :)) Ezt már nagyon régóta készültem megnézni, mert a tévében sosem láttam, csak a bemutatót. Örülök, hogy bepótoltam, mert tényleg egyik kedvenc vígjátékom lett. ^^ Olyan végigröhögős típusú a film. Aki egy laza másfél órára vágyik, annak szívből ajánlom. ;)
Egészségetekre! ^^

Főbb szerepekben:

Martin Lawrence - Jamal
Marsha Thomason - Victoria

Osztályzat: 10/10