Tenacious D - avagy a kerek rockerek (2006)

Ismert még a film "A végzet pengetője" címmel is.
Hú, annyiféle címe van ennek a filmnek. :)
Mit is mondjak? Jack Black-ben nem csalódtam, hozta a formáját. Szeretem a filmjeit, a "Nagyon nagy ő"-t pl. bátran tudom mindenkinek ajánlani, a legjobb film, amit eddig láttam tőle.

Ez a film sem volt éppenséggel rossz, csak annyi poén nem volt benne, mint amennyit ki lehetett volna hozni belőle... :S Szóval nekem kicsit a jópoén-mennyiséggel volt bajom, de a zenék abszolút kárpótoltak érte. :) Hihetetlenül jók a benne felhangzó zenék (pl. Kickapoo, Classico, Destiny, Dude, Beelzeboss - nekem ezek a személyes kedvenceim). Gyakran hallgatom ezeket a dalokat, simán el tudnám képzelni, hogy ez a két őrült figura csak úgy árasszák magukból az albumokat. :)

Főszerepben:

Jack Black - JB
Kyle Gass - KG

Eredeti cím: Tenacious D in the Pick of Destiny
Játékidő: 93 perc

Osztályzat: 7,5/10