Ace Ventura 2. - Hív a természet (1995)

Érdekes; én először ezt a részt láttam (és csak ezután az Állati nyomozót), még egyszer régen uncsitesóméknál. :) És az a jó, hogy bármelyikkel lehet kezdeni, mert nem függnek össze.
A film elején, mikor Ace mosómedve-mentőakciója nem sikerült, nagyon el is szomorodtam... :( De azt hiszem, a tragikus rész ennyiben ki is merült, innentől kezdve kb. másfél óra tömény poén az egész. :D
Ebben a részben Ace-t egy tibeti buddhista szerzetesrend templomában (ahová a sikertelen mentőakció után vonul) keresi fel egy Fulton nevű pasas, hogy Vincent Cadby nevében megbízást adjon neki. A feladat: mielőbb előkeríteni egy afrikai törzs, a vacsatik szent fehér denevérét, Sikakát. Mindezt pedig időre: ha Sikaka nem kerül elő a vacsati törzsfőnök lányának esküvőjére, akit a harcias vacsutu törzsfőnök fiával házasítanak össze, akkor a törzsi háború elkerülhetetlen lesz. A dolgot tovább nehezíti, hogy Ace minden állat közül a denevéreket utálja leginkább...
Kedvenc jelenet... Hmm.. A vetítés - mint sok más embernek - nekem is nagyon tetszett. :D Azon valahányszor látom, dőlök a nevetéstől...xD Nah meg mikor direkt szórakozik Ace azzal, hogy a Sikaka szóra letérdelnek az emberek ("siiiiiikamika, siiiiikfutás"xD). De még tudnám sorolni. :D Pl. köpőcsövezés, orrszarvú fialás, vagy az elején a lépcsőzés,mikor a karikák megállnak az utolsó lépcsőfokoknál, vagy a szerzetesek bulizása, miután Ace elmegy a kolostorból, és Ace meg azt hiszi, hogy fájdalmukban csinálják. :D De úgy ahogy van, jó ez a film. Nekem még jobban be is jön, mint az első rész. ;)

Főszerepben:

Jim Carrey - Ace Ventura

Osztályzat: 10/10