Férjhez mész, mert azt mondtam! (2007)

Igazán szórakoztató film. :) Daphne Wilder három csinos leányzó édesanyja. Csak egyetlen probléma van vele: gyakran hajlamos túlzásba vinni lányai irányítását - legalábbis erősen próbálkozik vele. Először férjhez megy Maggie (őt Lauren Graham alakítja, aki a Szívek szállodájában játszotta Lorelait - hm, de imádtam azt a sorozatot! ^^ tipikus csajos, és nagydumás :D Lauren meg szerintem tök jó fej :)) ), majd Mae is, Milly viszont sehogy sem képes rábukkanni a tökéletes férfira. Jó anyához méltóan itt lép be Daphne a képbe: apróhirdetést ad fel az interneten, melyben lánya számára párt keres - mindezt Milly tudta nélkül. A legesélyesebb versenyző nem más, mint Jason, a sikeres és gazdag építész. A véletlen azonban Johnnyt is besodorja a képbe (abban az étteremben zenél, ahol Daphne tartja a pasiválogatót.). Johnny is beszáll hát a versenybe Milly kegyeiért, a lány pedig sehogy sem érti, hogy hirtelen miért akadt ennyi hódolója. Sokáig csak tipródik, Jason és Johnny között sehogy sem tud dönteni. Majd egy végzetesnek tűnő hiba után rádöbben, hogy ki az, akihez már kezdetektől fogva húz a szíve - de hát ezt nem nehéz kitalálni. :)
Gabriel Macht egy kész félisten! ^^ Nem is értem, Milly miért agyalt ennyit a dolgon, én kapásból őt választottam volna. :P :D És nem csak azért, mert gitározik (én is nagyon szeretek, szóval ez mindenképp pluszpont azért ;). :D
Milly karaktere viszont abszolút nem szimpatikus. :S Nem tetszik, ahogy bánik ezzel a két sráccal... Talán ezért is nem lett kedvencem a film sem.

Osztályzat: 8/10