Csajozós film (2006)

Kb. másodjára (vagy talán harmadjára) kellett megnéznem ahhoz, hogy azt mondjam rá, hogy tényleg tudtam rajta egy jót nevetni. :) Párommal a minap néztük, és dőltünk a nevetéstől. :D Szerintem ezt érdemes társaságban nézni, mintsem egyedül.
Hát, mint ahogy a borítón is olvasható: "a Horrorra Akadva írójától". Nem is csoda hát, hogy ennyi baromságot össze bírtak hordani ebben a filmben. :D
Ebben is - hasonlóan a Horrorra Akadva-filmekhez - filmeket parodizálnak ki. Íme néhány kifigurázott film, amit én felfedeztem: Mr. és Mrs Smith, Kiscsávó, Bridget Jones naplója, Vejedre ütök, Ünneprontók ünnepe, Álljon meg a nászmenet (bár ebben nem vagyok biztos). Egyszóval garantált a nevetés. :) Továbbá az is garancia lehet, hogy főszerepben nem más, mint az Amerikai Pite filmekből ismert zenetáboros csaj, Alyson Hannigan. :)
A sztori:
Julia, egy mérhetetlenül elhízott, magányos lány a hercegére vár. Elkeseredettségében még egy randiszakértőhöz is képes elmenni, aki csapatával bombanőt varázsol belőle. Ezek után irány a "Nagy Ő" show, ahol aztán a szőke és jóvágású Grant választása rá esik. Innen egyenes út vezet a szülőkig, ám az ismerkedés nem mondható zökkenőmentesnek - főleg, hogy Julia apja egyáltalán nem szándékszik lányát Granthez adni -, de a java még így is hátra van: Grant meghívja esküvői tanúnak Andy-t, akiről megérkezésének pillanatában kiderül, hogy lány, és nem mellesleg Grant volt menyasszonya, akinek minden vágya meghíúsítani Grant és újdonsült menyasszonyának terveit...

Főszerepben:

Alyson Hannigan - Julia
Adam Campbell - Grant

Osztályzat: 8/10