A meztelen dobos (2008)

Egy újabb vígjáték. Ez azonban zenés. :) Ettől egyáltalán nem voltam elájulva. Az elején elkerekedtek a szemeim, hogy vajon mire számíthatok... :S Lepukkant rockerek, a zene se volt valami jó... Aztán meg a vénróka beállt a frisshusik közé... Hát nem tudom, nekem valahogy olyan lerágott csont ez is. Meg a végén az a csavar is eléggé elcsépelt volt már. Voltak részek, ahol tudtam jóízűen kacagni, de úgy éreztem, hogy egy szemernyit sem volt jobb ez a film az átlagosnál. Christina Applegate szereplése viszont meglepett - ő az, aki az Egy rém rendes család c. sorozatban Kelly Bundy-t alakította, csak persze már sokkal idősebb, és most anyukát játszik... érdekes....:)

A Tenacious D-vel szokás összehasonlítgatni. Én inkább nem mennék most nagyon bele. Nekem teljesen más miatt tetszik az, és ez is teljesen más, szóval nem értem, hogy másoknak honnan a viszonyítási alap... :S A Tenacious D-ben egyértelműen a zenék viszik a pálmát, utánozhatatlan és remek zenéi vannak. Ennek a filmnek viszont a zenéi is inkább átlagos tinibandák számaira emlékeztet, de lehet, hogy ez is volt a cél. Ez a film viszont közelebb áll a valósághoz, ez sokkal életszagúbb, nem úgy, mint a TD: az kicsit elvont ehhez képest, meg hozzám képest is: a TD-ben egyedül ez nem tetszett annyira. Talán ez a film meg épp az átlagossága miatt nem tetszett most. Vagy nem tudom. Még egyszer nem hiszem, hogy bevállalom. De egynek persze tökéletesen elment.

Főszerepben:
Rainn Wilson - Robert 'Fish' Fishman
Emma Stone - Amelia
Christina Applegate - Kim

Eredeti cím: The Rocker
Játékidő: 102 perc

Osztályzat: 4,5/10