Vas (2003)

Kb. 2 hete láttam. Volt az egyik csatornán is a tévében, de elálmosodtam, és nem bírtam megnézni. Így hát inkább dvd-n néztem pár nap múlva. Nem sok mindenre emlékszek belőle... :S Szerintem egyáltalán nem volt nagy durranás... :S Én a motorokat sem szeretem, meg a száguldást sem. De ha valaki szereti eme kettőt, akkor neki bátran tudom ajánlani, mert biztosan tetszeni fog. :)
A történet leírásánál kénytelen vagyok most a port.hu-ra támaszkodni (filmmel kapcsolatos emlékeim megfakulása okán) : "Cary több motort is ellopott az egyik motoros banda főnökétől, Henrytől. Csakhogy a motorokban elrejtve ott lapult valami, ami nagyon értékes volt, ezért Henry meg akarja leckéztetni azt, aki túljárt az eszén. Amikor megölnek egy rivális motorost, Carynek menekülnie kell, mivel minden nyom hozzá vezet. Hogy tisztázza magát, el kell kapnia az igazi gyilkost, persze úgy, hogy közben elkerülje a nyomában járó FBI-ügynököt és a bosszúszomjas Henryt is."
A Cary Ford-ot alakító Martin Henderson nekem "A kör" c. filmből volt ismerős, Dane Cook (aki Neil szerepében tűnik fel a filmben) "A kabalapasi"-ban játszotta a főszerepet, Matt Shulze (Henry szerepében) pedig többek között a "Halálos iramban" c. filmben szerepelt.
Szerintem ez kicsit gyenge volt...

Főszerepben:

Martin Henderson - Cary Ford
Ice Cube - Trey
Matt Schulze - Henry James
Dane Cook - Neil

Osztályzat: 5,5/10