Szakítópróba (2003)

Először is: tegnap este olvastam, hogy vasárnap meghalt Brittany. Megállt a szíve - 32 évesen. Ez azért elég szörnyű. :( Először nem is igazán tudtam hová tenni, csak azt tudtam, hogy nagyon ismerős az arca. Aztán rákerestem a filmjeire, aztán máris leesett. Nagyon szeretem ezt a filmet is. Irtó sokat nevettem rajta. :) És eléggé furcsának gondoltam, hogy pont az egyik legjobb filmjét nem említették az egyik rádióban, mikor bemondták, hogy meghalt, és sorolták felfelé, hogy miben játszott (ez egyébként ma reggel volt, mármint, hogy hallgattam a rádiót az autóban).
Mindenkinek csak ajánlani tudom, mert tényleg fergeteges egy film. Friss házasok nászútra indulnak, és még csak nem is sejtik, hogy az a hetük lesz a legelviselhetetlenebb, amelyiknek épphogy a legjobbnak kellene lennie.

Osztályzat: 9/10