Hé, haver, nyomd a verdát! (2004)

Csoda történt. :D Tévében néztem filmet - amit egyébként jó ideje nem szoktam, de ennek érdekes volt a bemutatója, így hát belevágtam. :)
Kikapcsolódásnak elment. Volt benne néhány egész jó poén (mint pl. az a kilazult csavarú korlátos "baleset" :D), de semmi extra. A főszereplő srác hülyesége pedig már-már dühített... Rajta kívül mindenki tudja, hogy mennyire romlott barátnője van, de ő ezt mégsem veszi észre... :S
Nicket váratlanul faképnél hagyja élete szerelme, Trish: elindul a nagyvilágba karriert csinálni. Nick pedig utána ered - nem eresztheti csak úgy ki a kezei közül a lányt, inkább megkéri a kezét! Nicket elkíséri útján két barátja, és útközben felvesznek két stoppos lányt is, Sashát és Jillt. A kis csapat sok kalandban vesz részt; Nick szülei még egy álzsarut is ráállítanak Nickre, csak hogy a fiú ne érjen célt...
Azt se nagyon tudom, hogy miért nincs ennek a filmnek magyar nyelvű borítója (egyáltalán megjelent dvd-n magyarul is? :-/). Mert hogy nem találtam... Vagy csak simán a neten nincs fenn, amúgy meg van magyarul is... Fene tudja... Általában azért van fenn magyarul is borító - legalábbis én eddig mindig mindenhez találtam... Talán ez is azt mutatja, mekkora "kasszasiker" ez a film...
Hát nem tudom... Épp nem volt jobb dolgom...

Főszerepben:
Christopher Jacot - Nick
Joanne Kelly - Sasha
Shawn Roberts - Tyler (Nick egyik barátja)

Osztályzat: 3/10