Az elveszettek földje (2009)

Hűha, jócskán elmaradtam a blogolással, pedig már annyi filmet láttam, hogy csoda, ha utolérem magam. :)
Nah, hát akkor pótoljunk.
A film egy Rick Marshall nevű megrögzött felfedezőről szól, aki feltalál egy szerkezetet, amivel utazni lehet a dimenziók között. Így kerül egy elhagyatott földre, ahol különböző furcsaságok fogadják.
Hát úgy ennyi. :D Részletesebb ismertetőt ne is várjatok tőlem. Egyrészt ennek is van már pár hete, hogy láttam, másrészt akkor se hagyott bennem mély nyomot, nem is nagyon értettem, hogy most "mi van?!", harmadrészt pedig ez úgy marhaság, ahogy van - de sajnos rossz értelemben... :S
Sokkal jobbat vártam.

Főszerepben:
Will Ferrell - Rick
Anna Friel - Holly (Rick lelkes híve)
Danny McBride - Will (tűzijátékárus, aki Hollyval és Rick-kel együtt kerül a dínók földjére)

Osztályzat: 4/10