Egy boltkóros naplója (2009)

Már a borítóval sem vagyok kibékülve. Hogy írhatnak rá ekkora hazugságot, hogy "Biztos a folyamatos nevetés!"? :S Hát én egy-két rész kivételével halálosan untam magam filmnézés közben. Azt a részt tudnám a leghumorosabbként kiemelni, amikor Rebecca próbálja visszaszerezni a meggondolatlanul elküldött levelét. :D Azon tényleg jót szórakoztam, de a humoros rész kb. itt ki is merült. Oké, hogy csak egy kitalált sztori, de én az ilyen plázacicákat alapból rühellem, akik csak abban lelik a szórakozásukat, hogy egyik plázából/butikból rohannak egy másikig "shoppingolni"... :S Isla Fisher egyébként (a Rebeccát alakító színésznő) az Ünneprontók ünnepe c. filmből lehet ismerős, ott Glóriát alakította. Nekem az a film milliárdszor jobban bejött, és Glória karaktere is humorosabb volt. :) Jut eszembe: majd legközelebb megblogolom már azt is, ha el nem felejtem...

Osztályzat: 5/10