Kertvárosi kommandó (2012)

kertvárosi kommandó.jpgRég írtam már, van is miről, úgyhogy jöjjön még egy ajánló mára. :)
Pár hete ezt az "alkotást" is sikerült megnézni... A sztori nagy vonalakban: miután kegyetlen brutalitással megölnek egy biztonsági őrt a helyi szuper- marketben, az áruház vezetője, Evan ezen felbuzdulva polgárőrséget alapít, hogy megfékezze a hasonló helyzeteket. Tagtoborzásának eredményeképpen társul hozzá Bob, akit a hétköznapi családi gondjai elől történő elbújás vágya hajt, Franklin, aki rendőrnek készült, de nem sikerült átmennie az alkalmassági vizsgán és Jamarcus, aki izgalmat keres és ázsiai nőket. Nyomozásuk (vagy inkább a véletlen) eredményeképpen  rájönnek: a gyilkosság hátterében nem pusztán ember vagy emberek állnak, hanem furcsa űrlények, akik emberi alakot is képesek ölteni. Így hát megkezdődik a hajsza, cél az űrlények felkutatása és megfékezése.
Ben Stiller és Vince Vaughn nekem már elég ahhoz, hogy megnézzek egy filmet. Viszont jobbra számítottam... :/ Ben filmjeit szeretem (Éjszaka a múzeumban, Apádra ütök, stb...), és amit eddig Vince főszereplésével láttam, azok sem voltak rosszak (Ünneprontók ünnepe, Páros mellékhatás), ez a film viszont csalódás volt... Tudnak ők ennél sokkal jobbat is...
(Egyébként meg a címkéknél szereplő "sci-fi" jelzőjét a filmnek ne tessék komolyan venni, mert sci-fi-nek ez elég béna... Inkább eszement vígjátékként tekintendő, úgy jobban fogyasztható...)

Főszerepben:

Ben Stiller - Evan
Vince Vaughn - Bob
Jonah Hill - Franklin
Richard Ayoade - Jamarcus

Trailer a filmhez:

Osztályzat: 5,5/10