Penge 1. (1998)

Szörnyen idegen volt nekem ez a film, egyáltalán nem voltam képes csak kicsit is megbarátkozni vele (igazán egyik résszel sem, sajnos), így már alig emlékszem rá... :S Úgyhogy most újra előveszem a jó öreg port.hu-t és becopyzom ide a filmleírást...
"Penge (Wesley Snipes) félig ember, félig vámpír. Erős és gyorsan gyógyul a sebe, tud a fényben is járni. Ő a kulcs és a kiválasztott a két faj között. Barátjával a vámpírok ellen harcol gyerekkora óta, s egy nap melléjük szegődik Karen doktornő, akinek megmentette az életét. A vérszomjas, átalakult Frost a vámpírok uralmát akarja megteremteni a Földön. A vér istenének uralma mindent megváltoztathat. De Penge felveszi vele a harcot."
Gyenge... Legalábbis nekem... Legelőször pár éve láttam, és már akkor sem igazán jött be; most megpróbáltam később mégegyszer, és most sem. Nem tudom, hányszor kéne megnéznem, hogy végre valami jót találjak benne, de többször már nem fogom, az is biztos... :S
Az osztályzat főleg azért ennyi, mert nem akarom nagyon lehúzni a filmet, tudván, hogy sokaknak tetszik, így biztosan jó is ez, csak nem nekem...

Főszerepben:
Wesley Snipes - Penge
Kris Kristofferson - Abraham Whistler
Stephen Dorff - Deacon Frost

Osztályzat:5/10