Step up (2006)

Ismét egy szomorkás film. :( Áh, de nem kellett volna, ami a végén Skinny-vel történik... Már el is felejtettem, de mikor tegnap újranéztem, és megláttam, egyből eszembejutott ez a kissé már kiesett rész is, és már kezdtem bánni, hogy ezt választottam...
Ezzel a filmmel kb. 2-3 éve ismerkedtem meg. Barátnőmtől kaptam egy cd-t, amin a teljes Step Up filmzene rajta volt. Baromira tetszett a zene, így hát a filmet is elkértem tőle. Abban sem csalódtam. :) Tény, hogy nem tudok és nem is szeretek táncolni, de ez még nekem is tetszett. :) Bámulatos, amit Channing Tatum csinál benne (amellett, hogy a női szemek gyönyörködtetésére sem utolsó pasas). :) A főszereplő kolleginája nekem egyáltalán nem szimpatikus.
A történet röviden arról szól, hogy Tyler és két haverja buliból jövet egy este véletlenül betörnek egy ablakot a művészeti suliban. A három fiatal garázdálkodni kezd, az iskola előadójában szinte mindent összetörnek, ami mozdítható, mondván, hogy ezek úgyis gazdagok, nem pénz ez nekik. Mac és öccse, Skinny el tudnak menekülni a biztonsági őr elől, azonban Tylert elkapják. Bíróság előtt köt ki, és 200 óra közmunkára ítélik, amit az iskolában kell letöltenie, mint kisegítő (takarít). Itt botlik bele a szerelem Nora személyében, aki lázasan készül táncbemutatójára, ami nagyon fontos továbbtanulása szempontjából. Mikor táncpartnere lesérül, új táncos után kell néznie...
Néhány zene (csak a kedvenceim. :)

 

 

 

 

 

Főszerepben:

Channing Tatum - Tyler
Jenna Dewan - Nora

Osztályzat: 9,5/10