Titanic (1997)

 

Tudom, hogy totál felesleges erről bármit is írnom, hisz nem túlzok, ha azt mondom, hogy szinte nem is létezik olyan ember, aki ne ismerné, vagy legalábbis ne hallott volna erről a filmről. :) Merő kínzásnak tartom a filmet, a kitalálóját pedig egyenesen szadistának. :D Elég ifjonc voltam, mikor először láttam, akkor nem is igazán értettem, miért bőg szinkronban anya meg tesóm minden egyes alkalommal, mikor ezt a filmet nézzük. Aztán rájöttem, miután - bár már sokadik látásra, de - engem is megríkatott. :) Gyönyörű zene, szívbemarkoló sztori. Csodálatos film a szerelem erejéről, önfeláldozásról... Nem tudom, ki hogy van vele, de én nem tudom megunni. :) Kedvencnek viszont mégsem nevezném.
Néhány szó a tartalomból:
A Titanic - a világ akkori leghatalmasabb hajója - első útjára indul Southampton-ból New Yorkba. Ezen a hajóúton ismerkedik meg egymással a makulátlan, jólnevelt úrilány, Kate és a minden hájjal megkent, sokat megélt Jack. Első látásra egymásba szeretnek, azonban szerelmük lehetetlen egyrészt társadalmi rangkülönbségük miatt, másrészt pedig, mert Kate-nek vőlegénye van. Ám egy végzetes vasárnapon (1912. április 14.), éjféltájt a hajó jéghegynek ütközik, minek következtében süllyedni kezd, így a hajó népének nem sok ideje marad a menekülésre. Kate és Jack is felveszi a harcot szerelmük és életük megóvása érdekében.

Osztályzat: 8,5/10