Vakrandi (2006)

Szó szerint értendő...
Danny, a húszas éveit taposó, jóképű, bár gyerekkora óta vak, mégis verhetetlenül kosarazó srác az orvosi rendelőben találkozik össze Leeza-val, egy indiai származású recepcióssal. Danny bátyja, a limuzintársaságnál dolgozó Larry azért fáradozik, hogy párt találjon öccsének. Bevet hát minden módszeret, hogy összeboronálja Dannyt egy ismerősével, ám valahogy mindig hiba csúszik a tervbe. Ezalatt Danny és Leeza elkezd egymásba bonyolódni. Bökkenő pedig most is van: Leezát szülei meg akarják házasítani egy szintén indiai pasassal, míg Danny és orvosai azon fáradoznak, hogy egy készülék segítségével Danny felfedezhesse a látás csodáját.

Hmm... Mit is, mit is, mit is írjak én erről...? Jóra számítottam. Azt is kaptam. De valahogy ezt az "indiai vagyok, és foglalt, nem lehetek veled" sztorit kihagytam volna belőle, ez annyira sablonosnak tűnik... :S Ettől eltekintve viszont jó humorral fűszerezett príma kis film. :) Nah jó, annyira nem "hot", de olyan langyosvíz. :) Minimum.

Főszerepben:
Chris Pine - Danny
Anjali Jay - Leeza

Osztályzat: 7/10