Ha eljön Joe Black (1998)

...És TE mit tennél, ha maga a halál látogatna el hozzád, emberi formában?
William Parrish, egy tehetős üzeltember épp 65. születésnapja előtt áll, mikor egyik üzleti útja során rosszul lesz, és emellett még hangokat is hall. Ezt követően otthoni villájában keresi fel egy fiatalember, hogy alkut ajánljon neki: ő, aki később a "Joe Black" nevet kapja, kissé beilleszkedhet az emberek közé, különböző dolgokat megtapasztalhat, tanulhat, emberi életet élhet, melyben William lesz a kalauza: mindezért cserébe William időt kap; születésnapja után azonban haladéktalanul a Halállal kell tartania. Addig azonban még olyan események történnek, amire még maga a Halál sem számított...

Kezdetben viszolyogtam tőle, mert a nagyon csöpögős filmekért nem rajongok... :S De ez tényleg ütött. Érdekes, izgalmas, persze romantikus is, de én nem érzékelem úgy, hogy abból fullnyálas kategóriából való lenne. Párommal néztem (ami meglepő lehet, mivel tipikus pasi lévén nem szokott romantikus filmeket nézni), és mindkettőnknek tetszett; igaz, ő már ezelőtt is látta. Én viszont a tévében sosem éreztem elég kedvet hozzá, hogy megnézzem.

Főszerepben:
Brad Pitt - Joe Black
Sir Anthony Hopkins - William Parrish
Claire Forlani - Susan Parrish

Egy trailer a filmről:

szólj hozzá: Ha eljön Joe Black (előzetes)  

Osztályzat: 9/10