Shrekből az angyal (2007)

shrekből az angyal.jpgMíg Szamár egész évben a karácsonyra készül, Shrek hallani sem akar semmi ilyesmiről: határozott elképzelése, hogy náluk nem lesz karácsony, semmi szükségük erre. Ám mikor eljön a nagy nap, és Fiona is sürgeti, hogy ideje díszbe öltöztetni a Shrek-portát és átadni magukat a karácsony szellemének, Shrek az utolsó pillanatban kezd rohangálni és intézkedni: szeretne mindent megtudni a szeretet ünnepéről, ami egy olyan ogre számára, aki sosem karácsonyozott - valljuk be - nem egyszerű feladat. Igyekszik mindent az újonnan vett karácsonyi-protokoll könyve szerint csinálni, a bili pedig akkor borul ki igazán, mikor betoppannak a "barátok" is karácsonyt ünnepelni és bulizni, ezzel megakadályozva Shrek könyv-szerinti tökéletes karácsonyát...
Én ezt még egyszer sem láttam, tegnap azonban elővettem végre, hogy most ez jól megnézem. :) Nagyon aranyos! ^^ Szamár még mindig kedvenc, és Csizmás Kandúr karácsonyi sztoriján kifeküdtem (főleg a végén)... :'DD
Csak az zavart nagyon, hogy ennyire rövidke, mindössze 25-30 perc az egész... :( Simán el tudtam volna nézni egészestés filmként is.

Osztályzat: 10/10