Ómen (2006)

A filmet még Ómen 666-ként is emlegetik, mivel a hiedelem úgy tartja, hogy a három hatos az ördög jele. Nem csoda hát, ha 2006. 6. hó 6. napján az emberek (főként a papok) úgy vélik: ez a gonosz eljövetelének napja, aki rettegést és káoszt hoz  magával, hogy aztán az egész világ, jó és rossz ura lehessen. Katherine és Robert Thorn fejében ez a babona fordulna meg legutoljára - feltéve, hogy nem épp ők állnának az őrület középpontjában: gyermekük születéskor meghal, ám Robertet sikerül meggyőznie egy orvosnak, hogy fogadjanak magukhoz egy kisbabát az elhunyt gyermek helyett. Robertet sikerül meggyőznie, ám a férfi nem avatja be feleségét, így a kisfiú úgy kerül be a Thorn családba, mintha vér szerinti gyermekük lenne. Egy nap azonban felbukkan egy rejtélyes pap az életükben, aki különféle dolgokról akarja meggyőzni Robertet. Időközben a házaspár is rájön, hogy gyermekük nem hétköznapi teremtés, a kérdés már csak az: maradt-e még idejük és erejük megfékezni az elszabadulni készülő földi poklot...
Horrorokkal kapcsolatban bajban vagyok, ugyanis nem vagyok túl gyakorlott ezen a téren. Egyedül nem szeretek horrort nézni, a környezetemben pedig kevés az olyan ember, akit rá tudnék venni. Így rám a legtöbb ilyen műfajú film hatással tud lenni - már csak azért is, mert ennyire kevés horrot nézek (könyvben szívesebben fogok hozzá ilyen történetekhez, persze egyedül :D).
A korhatárt tekintve 18-as a film. Én viszont ennyire durván félelmetesnek nem éreztem. Nem folyt benne több hektoliter vér, inkább pszichésen hat az emberre... Ha elképzeli, hogy mi történne, ha ő kerülne ennyire kilátástalan helyzetbe, ha ő járná ezt az egész procedúrát végig... Hát, nekem igazán ez a horror az egészben. Tetszett. Bár egyedül továbbra sem nézném meg. :))

Ismertebb szereplő:
Katherine Thorn - Julia Stiles (pl. Rád vagyok kattanva, A szívem érted RAPes)
Érdekes volt őt ilyen szerepben is látni a sok romantikus vígjáték után. Igaz, Julia nekem kissé ellenszenves, nem is igazán szeretem a filmeket, amiben szerepel... :S

Osztályzat: 8/10