Underworld 3. - A vérfarkasok lázadása (2009)

Ebben a filmben a főszerep Lucian-é. Bevallom, nekem is sok dolog ettől a filmtől lett érthető, amit nem igazán vágtam még az első két részben. :) Ez az Underworld-filmek előzménye (tulajdonképpen a legelső filmnek illene be, de csavaros eszű kitalálói a végére hagyták :) ). Még abból a korokból való, amikor a vámpíroknak sikerült "befogniuk" a vérfarkasokat, irányításuk alá vonni őket. A vérfarkasok legjobbika, Lucian látszólag hűen szolgálja vámpír feletteseit, megtagadja és mélyen megveti a lycanok faját. Ám egyszer mégis letépi láncait, és uralkodói ellen fordul. A dolgot pedig csak bonyolítja, hogy Lucian halálosan szerelmes a vámpírok fejének, Viktornak a lányába, Sonjába, így nem csak a szabadságért kell harcolnia, de szerelméért is...
Egyetlen dolog van, amit nagyon fájlalok: az első részben Sonját Dammak Jázmin alakította, akinek ugyebár szőkésbarna fürtjei vannak... Ide meg berakták nekünk Rhona Mitrát (aki többek között szerepelt a Mindenütt nőben is, Reese Witherspoon barátnőjeként), tökfekete hajjal... :S Ezt annyira nem érzem tisztességesnek. :-/ Legalább akkor kerestek volna valami világosabb hajszínű nőt Sonja szerepére, vagy akkor az első részben nem Jázmint kellett volna szerepeltetniük. Nekem ebből totál az jön le, hogy "a hülye népnek teljesen mindegy, úgyse emlékeznek már rá, hogy milyen volt Sonja az 1. filmben"... :-/
Ezt leszámítva nagyon tetszett, szerintem ez a legjobb Underworld-film. Ha megérkezik negyedik rész, azt is nagyon szívesen megnézném. :)) (Ha minden igaz, jövőre jön, és még a negyediken kívül is lesznek további részek is.)
Egyébként meg én valahogy megértem Sonját, hogy elgyengült Lucian-től (Michael Sheen). ;) :D A filmben kicsit beleszerettem (biztosan a hosszú haj teszi, meg hogy ő a rosszfiú :D). Nekem az összes Underworld film alatt ő volt a kedvencem, hiába a rossz oldalon állt, és Selene-ék is ellene harcoltak. ^^

Főszerepben:
Michael Sheen - Lucian
Bill Nighy - Viktor
Rhona Mitra - Sonja

Ehhez is sikerült egy jó kis videót találni, bár olyat nem találtam, ahol a "fájdalmas" rész nincs benne... :S De talán ez sem akkora spoiler, mivel az első filmben már megtudtuk, hogy mi történt Sonjával (aki nem látta az első filmet, ne nézze meg a videót!).
Tarot - Tides

Osztályzat: 9/10