Az utazó (2010)

Velencét szokás a szerelem, az álmok városának is titulálni. A kifinomult, eleganciát árasztó, férfiak szemeit automatikusan magára vonzó Elise rég látott szerelmével készül találkozni, de ez jóval több, mint egy hétköznapi románc: Elise szíve választottja ugyanis egy 14 országban körözött csaló bankár, akiről senki sem tudja, hogy épp hogyan néz ki. A nő a szerelme, Alexander Pierce egyik levélben kapott utasítását követi akkor is, amikor felül egy vonatra, és keres egy Alexanderhez hasonló férfit, hogy az Elise-t követő ügynököket megtévesszék. A nő épp Frank Tupelo-t, egy amerikai matematika tanárt fog ki, aki az utóbbi időben folyton utazgat: szerelmi bánatát igyekszik kiheverni. Elise azonban hamar az ujjai közé csavarja, és sikerrel használja fel az FBI ügynökökkel vívott piti kis játékához. Ám hamarosan felbukkan Pierce legnagyobb ellensége, Shaw, aki nem sajnál sem pénzt, sem emberéleteket, csak hogy kézhez kapja a férfit, akivel neje megcsalta, és aki ráadásul még meg is lopta...
Húha, mivel is kezdjem? Sokkal jobbra számítottam. :S Mikor a tévében láttam a bemutatóját, rátapadtam, és egyből az járt a fejemben, hogy ha Johnny Depp, akkor nekem mindenképpen látnom kell. Hát ehhez képest mindegy lett volna, ha nem nézem meg (nah jó, nem... Johnny miatt megérte, mert egy alapos nyálcsorgatás most is napirendi pont volt... :D Hihetetlen ez a pasi, pedig nem szokásom "sztárokért" rajongani. *.*)
Nem igazán tudtam komolyan venni ezt a filmet. Bár, szerintem mások se. :D Mert mikor komolyabb jelenetek vannak, a végén Frank úgyis bevág valami olyat, ami miatt feltör az emberből egy-egy halk nyerítés... :D
Annál a résznél meg, mikor Frank-et üldözik, és a háztetőkön mászkál, az a jelenet ugrott be, mikor a Karib-tenger kalózaiban (asszem a 2. részben) Jack Sparrow-t fel akarják nyársalni a kannibálok (figyeljétek meg, még az arckifejezése, és a testtartása/mozgása is ugyanolyan). :)
A szereplőgárda számomra nem volt ismerős, az Elise karakterét megformáló Angelina Jolie kivételével: őszintén, én nagyon meglepődtem, alig akartam felismerni... Az utóbbi időben eléggé elkezdtek meglátszani rajta az évek (hogy csúnyán fejezzem ki magam, de ez természetes folyamat, így hát nincs mit szépíteni rajta).

Főszerepben:
Johnny Depp - Frank Tupelo
Angelina Jolie - Elise

Osztályzat: 6,5/10