A titkok könyvtára 3. - A Júdás-kehely átka (2008)

Nah, végre egy film, amiről már magamtól is tudok írni... :D
Miután Flynn Carsen részt vesz egy árverésen, ahol sikerül megszereznie a könyvtár számára egy vázát, ami a "bölcsek köve" nevű kincset rejti - ami mindent arannyá változtat, amihez hozzáér -, úgy érzi, kezd torkig lenni a könyvtárral, a repülő, "élő" karddal, a küldetésekkel, és mindennel, ami a könyvtárosi melójával kapcsolatos. Úgy érzi, nincs magánélete, és egyáltalán élete sincs. Főnökei szabadságra küldik a kimerült könyvtárost - a szabadság viszont mégsem sikerül túl kellemesre. Flynn-t fura álmok gyötrik: álmában egy nő kér tőle segítséget, minduntalan hívja. New Orleans-ba utazik hát, ahol egy bárban találkozik "álmai asszonyával", Simone-nal, akiről kiderül, hogy énekesnő, és emellett - természetesen - még több dologra is fény derül...
Nem lepett meg, már hozzá vagyok edződve a vámpíros filmekhez/történetekhez, amik manapság olyannyira divatosak, és felkapottak. :)
Ez viszont nem változtat a tényen, hogy mindent összevetve, nekem ez nagyon gyenguska volt, és kissé amatőrnek is éreztem az egészet. És nagyon hiányoltam a kalandfilm jelleget is, amihez az első két részben már hozzászoktam. :(

Főszerepben:
Noah Wyle - Flynn
Stana Katic - Simone
Bob Newhart - Judson

Osztályzat: 6,5/10