Agyő, nagy Ő! (2007)

 

"Sok évnyi agglegényélet és apjának és legjobb barátjának állandó zrikálása lassan megérleli Eddie-ben a felismerést, hogy bizonyára túl válogatós, amikor csajozásra kerül a sor. Így aztán, amikor véletlenül megismerkedik egy csábos, Lila nevű szőkeséggel, és a viszony édes románccá fejlődik, Eddie nem teketóriázik sokat, megkéri a lány kezét. Ám, amint az ifjú pár jobban megismeri egymást a kaliforniai partvidéken utazgatva, Eddie kezd rájönni, hogy szörnyű hibát követett el..."
Nem igazán tudtam erről mit írni, inkább lemásoltam a borító hátulján lévő szöveget. :)
A filmtől nem dobtam magam hanyatt, de elég jó volt azért, egyszer mindenképpen érdemes megnézni. Szeretem Ben Stiller filmjeit, és azt hiszem, ez sem múlta alul a többieket. :) Annyira viszont talán nem volt jó, hogy beszerezzem, hogy máskor is megnézzem... A vége kétségkívül ütős volt, örültem Eva Longoria vendégszereplésének. :D (A legvégén a "Lila vs. szamár" dolgot pedig inkább undorítónak nevezném, mintsem viccesnek...)

Főszerepben:

Ben Stiller - Eddie
Malin Akerman - Lila
Michelle Monaghan - Miranda

Osztályzat: 7,5/10