Sin City (2005)

Nem volt rossz. Sőt. Jó volt. A maga nemében. Eleinte kicsit zavart, hogy szinte fekete-fehér az egész, és csak itt-ott tűnik fel benne néhány színfoszlány, de aztán egész megszoktam. És ez is adott a filmnek egyfajta borzongós hangulatot. Én végigizgultam a filmet. Érdekes volt, tényleg. De a vége kifejezetten nem tetszik... Én nem így fejeztem volna be... :S

Mindhárom történet nagyon ott volt a szeren. Igazából kedvencet nem is tudnék mondani közülük.

Maga a film kicsit horror, kicsit akció, és nem kicsit jó, úgyhogy ha nem riadsz vissza egy-egy véres jelenettől, feltétlenül nézd meg. :)

Főszerepben:

Bruce Willis - Hartigan
Clive Owen - Dwight
Benicio Del Toro - Jackie Fiú
Jessica Alba - Nancy
Mickey Rourke - Marv
Elijah Wood - Kevin
Brittany Murphy - Shellie
Alexis Bledel - Becky

Játékidő: 119 perc

Osztályzat: 7/10