Jackass - A vadbarmok támadása (2002)

Hmm... De jó most újra blogot írni, ennyi kihagyás után! :) De ez van, ha az ember nyakába szakadnak a vizsgák...:S Remélem, azért tudok majd írogatni gyakrabban ezentúl. :)
Nah de kanyarodjunk a filmhez: ezt úgy 1 hónapja láttam. Párom emlegette folyton, hogy ő mennyit nevetett ezen, így hát, gondoltam, akkor nekem is megér egy próbát. Hát, nem kellett volna... :S Számomra olyannyira nem volt nevetséges, hogy inkább csak bosszantott ezeknek a lúzereknek az idiótasága... A sztori az, hogy van kb. fél tucat pasas, akik mindenféle marhaságot csinálnak (egyikőjük pl. a szüleit ijesztgeti egy, a konyhájukba szállított krokodillal... és ez még a legenyhébb "poén"...). Leginkább a Brünohoz tudnám hasonlítani: összevágott riportok sokasága, nem is értem, mi volt ezzel a célja a készítőnek, de hogy nem nekem készült, ez is biztos... :S Egyáltalán nem én vagyok a film célközönsége, valahogy nem vagyok vevő az ilyen légből kapott sületlenségekre...
Hogy a film stílusában nyilatkozzak: egy kalap sz*rt sem ér...

Ismertebb szereplők:

Johnny Knoxville

Osztályzat: 3/10