Mindenképpen talán (2008)

mindenképpen talán.jpg"Will Hayes, a harmincas manhattani apuka épp egy válás közepén jár, amikor tíz éves kislánya, Maya - egy iskolai felvilágosító óra hatására - faggatni kezdi őt a házassága előtti életéről. Maya mindent tudni akar arról, hogy a szülei hogyan ismerkedtek meg, és hogyan szerettek egymásba. Will végül is kötélnek áll, de egy feltétellel: megváltoztatja a neveket a történetben, és Mayának magának kell rájönni a végén, hogy Will szíve hölgyei közül ki is az ő anyukája... Vajon Will egyetemista szerelme, a megbízható, nyílt szívű Emily? Vagy régi barátja és bizalmasa, a vidám és cserfes April? Esetleg a szabad szellemű, bohém, de ambiciózus újságírónő, Summer? Amint Maya elkezdi összerakni apja románcainak összekeveredett darabjait, lassan rádöbben, hogy a szerelem sem nem egyszerű, sem nem könnyű... Vajon kiderül-e a végén, hogy ki is a nagy szerelem?" (port.hu)
Teljesen meglepődtem azon, hogy erről a filmről még nem írtam, pedig már láttam néhányszor. Igaz, rosszabbra emlékeztem, de mindent összevetve, kellemes romantikus-érzelgős film, biztosan nem utoljára láttam most sem... :)
Kedvenc szereplő: April. :) Én nagyon szurkoltam neki. ^^ Mayát is kedveltem, és Will-t is. :)

"Tök durva, hogy cigiztél. És ittál. És ringyó voltál. De így is szeretlek."
(Maya mondja Willnek, miután a történet végére értek)

"April: Felejtsd el az Igazit. Nem te találod meg, hanem ő téged.
Will: Ez mit jelent? Én ezt... Nem tudom, mit jelent.
April: Eljutsz egy bizonyos korba. És akkor vagy rá kész. Kész a gyerekekre, hogy elkötelezd magad, vagy hogy mondjuk hitelt vegyél fel. Érted mit mondok? És az, akivel akkor vagy, az lesz az Igazi.
Will: Szóval nem a KI számít, hanem a MIKOR?
April: Pontosan!"

Akit nem bírtam: Emily... -.- Will helyében neki tutira nem bocsátottam volna meg... Summer meg aztán a legalja mindennek...
Kedvenc jelenet: - April és a könyvek :)
- a legvége ^^ jobban nem is alakulhatott volna a történet. (:
Összegezve: kellemes, könnyes-romantikus film remek színészekkel, kidolgozott, hiteles karakterekkel. A történet meg - bár igazából semmi extra nincs benne, mégis - újszerűnek számít a filmek terén a felépítésében: Mayával együtt találgathatjuk mi is, hogy vajon ki az ő anyukája (egyébként eléggé hajaz az Így jártam anyátokkal c. sorozatra, amiben főhős úgyszint' leülteti a gyerekeit, és elmeséli, hogyan ismerkedett meg az anyjukkal. Szóval úgy is mondhatjuk, hogy ez a film az Így jártam anyátokkal moziverziója).
A romantikus filmek kedvelőinek kötelező! :)

 

Főszerepben:

Ryan Reynolds - Will Hayes
Abigail Breslin - Maya (Will lánya)
Isla Fisher - April
Rachel Weisz - Summer
Elizabeth Banks - Emily

Osztályzat: 10/8