Bazi rossz Valentin nap (2009)

Genevieve a szingliség élő szobra: ha találkozik egy férfival, szigorú szabályok elé állítja az illetőt; ő ugyanis csupán 5 alkalommal óhajt randizni a delikvenssel, aztán elválnak az útjaik, és ebből semmi pénzért nem engedne. Látszólag könnyűvérű nőnek tűnhet a lány, ám a felszín alatt komoly lelki megrázkódtatások húzódnak: bár Genevieve még gyerek volt, mikor apja megcsalta az édesanyját, aztán elváltak, mégis olyan mély sebeket okozott a lánynak szülei házasságának, kapcsolatának ilyen szintű megromlása, hogy felnőtt korában sem képes hinni az igaz szerelemben, a hűségben és a férfiakban.
Elhatározása elég jól működik mindaddig, míg virágüzletébe nem téved Greg, hogy virágot vegyen Valentin-napra barátnőjének - emellett kiderül: Greg vásárolta meg a virágüzlettel szomszédos üzlethelyiséget, ahol éttermet akar nyitni, és megtörni az átkot, miszerint az ott indított vállalkozások sorra becsődölnek...

Szörnyen untam. :S Igazából nem is tudom, mire számítottam: már maga a cím sem győzött meg, és a filmet is csak három részletben voltam képes végignézni.
Én személy szerint utálom a Valentin napot, és azon emberek csoportjába tartozom, akik szerint ezzel csak a virág- és ajándékárusok járnak jól. Utáltam akkor is, mikor egyedül voltam, és utálom most is, mikor barátom van - ez nálam semmin sem változtatott ez ügyben. Egyrészt mert én pl. sosem tudom, hogy mivel lepjem meg páromat, utálok ezen filózni; úgyse tudok semmi olyat venni, ami ne lenne nyálas/giccses, és aminek legalább kicsit is örülne. :D Mi most is letudtuk 1-1 bonbonnal, különösebben nem tartjuk ezt a mondvacsinált ünnepet.
A filmhez visszatérve: Genevieve néhol már olyan szinten idegesített, hogy arra szó sincs... Mikor megy végig az utcán és mindenkinek odaszól, hogy "Boldog Valentin-napot!", meg állandóan olyan tenyérbemászóan vigyorog... Jézusom... -.-" Nagyon ellenszenves a karakter is, és a színésznő is.
Ebben az egészben egyedül a vége tetszett. Egész kreatív. :)

Ismertebb szereplők:
Genevieve - Nia Vardalos [pl. Görögbe fogadva, Bazi nagy görög lagzi]
Greg - John Corbett [pl. Miért éppen Alaszka? (sorozat), Szex és New York (sorozat), Bazi nagy görög lagzi]

Osztályzat: 5,5/10