A szeretet szimfóniája (2007)

A filmet sokan "August Rush" címen ismerik - bevallom, sokáig én is. Szépnek szép, és megható is, de nekem az első kb. fél óra túl sok(k) volt. Mikor a lány csak úgy minden előismerem nélkül, pár óra beszélgetés után adaadja magát a srácnak... Nekem ez túlságosan morbid volt. Bár lehet, hogy csak én vagyok túl maradi...

Egyébként tetszett. Már ha csak abból indulunk is ki, hogy gitár szerepel benne (én meg gitárfan vagyok), és Robin Williams. :) Igaz, neki messze nem ez a legjobb filme. De ez is érdekes, fordulatos - attól eltekintve, hogy én már az elején tudtam, hogyan fog végződni. :) A zenék is szépek. :) És a mondanivaló is: szerte a világban minden kis apróságban ott rejlik a zene, amit sokunk meg sem hall.

Én feliratosan láttam, de még így is élvezhető volt. :)

Főszerepben:

Freddie Highmore - Evan
Keri Russell - Lyla
Jonathan Rhys-Meyers - Louis
Robin Williams - "Wizard" (Varázsló)

Eredeti cím: August Rush
Játékidő: 100 perc

Osztályzat: 6,5/10