Koponyák (2000)

Először naiv módon a cím alapján horrornak gondoltam. :) Aztán rájöttem, hogy "enyhén" tévedtem. :D Nem volt rossz film, sőt! Paul Walkert nagyon szeretem, egyrészt jó pasi, másrészt jó színész, harmadrészt eddig csak jó filmeket láttam tőle. Joshua Jacksonnak itt sem sikerült belopnia magát a szívembe, őt már anno a "Dawson és a haverok" c. sorozatban sem szerettem... Meg eleve azt a sorozatot se... Nah de most nem ez a téma. :) Szerintem érdemes mindenkinek egy próbát tennie vele. Nagyon érdekes film, én végig elkerekedett szemekkel bámultam a képernyőt. :) Lehet, hogy úgy igazán semmi extra, de nekem tetszett. És néhány szó, hogy miről is szól: Luke-ot beválasztják a Koponyák titokzatos tagjai közé (hisz nem lehet tudni, hogy pontosan kik is tartoznak oda), és így továbbtanulási gondjai is megszűnnek, hisz akiket felvesz a szövetség a tagjai közé, azok biztosan tudnak érvényesülni az életben. Luke sarokba szorul: választania kell barátai és a szövetség között, illetve a titokzatos események sorára is fényt akar deríteni. Ezért nyomozásba is kezd, amivel bajt hoz barátaira, és magára is.

Osztályzat: 7/10