/ Totál más /

Ez most egyáltalán nem filmes dolog lesz, de illendő elújságolnom itt is:

Pár hete volt egy játék itt, a blog.hu-n, ami arról szólt, hogy ha kirakjuk a blogunkra a Bookline hirdetését egy meghatározott időszakban, akkor sorsoláson veszünk részt. Lehetett nyerni Bookline-figurákat és ajándékutalványokat. Én is kitettem, és láss csodát: ki is sorsoltak. :D Egy 5000 ft-os utalvánnyal lettem gazdagabb, amiből nem kevesebb, mint 3 könyvet rendeltem a Bookline-tól. ^^ Mégpedig:
- Jonathan Safran Foer: Rém hangosan és irtó közel
- Leslie L. Lawrence: A vérfarkas éjszakája
- Jack London: Aranyásók Alaszkában

Mivel eddig kb. csak 2szer nyertem, így eléggé meglepett a dolog, és még mindig nem térek magamhoz, pedig tegnap már kézhez is kaptam a könyveimet. :D

Mi mindenre jó, ha blogot vezet az ember! ^^