Viva High School Musical Mexico (2008)

Fú, de kezd már elegem lenni ebből a blog.hu-ból... :S Írtam egy csomót, el is mentettem, de mégsincs sehol... Wáááá, menten felrobbanok! :@

Mára is 5 filmajánlót terveztem, de így már csak 1-re futja...

Megnéztem, túl vagyok rajta. :D És azt kell mondjam: nagyon nem jó volt... A filmben elhangzó zenék szövegeit is szinkronizáltál, amitől az egész totál nevetségessé vált (mint pl. a "Futball, futball, futball, mindig futball!"-os szöveg... -.-" áh, no comment inkább...). Egyszerűbb lett volna, ha eredeti nyelven hagyják a filmzenéket, és ha már annyira akarták fordítgatni, akkor csinálnak a zenékhez egy magyar feliratot. Nem is értem, miért nem gondolkoztak el azon a film szinkronját készítők, hogy az eredeti HSM-ben is miért nem lettek magyarosítva a zenék... :S Mindenesetre a két főszereplő sokkal szimpatikusabb nekem ebben a filmben, mint az eredetiben. És Cristobalt is helyesebb srácnak tartom, mint az agyonsztárolt Zac Efront. Persze ez totál személyes. :)
A spanyolos-latinos zenékért meg óriási plusszpont járNA, ha eredetiben hagyják őket. :S Ugyanis bolondulok az ilyen dallamokért! ^^ Youtube-on utánajártam, és nekem az El Verano Terminó című dal tetszik a legjobban. Ez számomra üti az összes (tehát az eredeti) HSM-es dalt is. :) Ezt be is linkelem ide nektek, hallgassátok, szerintem egész jó. :)


 

Jah, és még valami: amint elnéztem, készült emellett a mexikói változat mellett egy argentín is. Nem tudom, hogy az miben különbözik ettől, de azt láttam, hogy a szereplők mindenesetre mások. :)

Osztályzat: 4/10