Álljon meg a nászmenet! (1997)

Nah ez sem most volt már. :) Igazából nem is tudom, hogy hogyan jött ez nekem, hogy megnézzem. :D De épp ráértem, előkurkásztam és dvd-ztem pettyet. :)
Néhányszor már láttam, de még így sem emlékeztem minden egyes részletre. Szóval nem ártott feleleveníteni. :)
Nincs is rosszabb annál, mikor az ember akkor döbben rá, mije volt, mikor már elveszítette - átvitt értelemben, vagy szó szerint értve is. Julianne is ezzel szembesül, mikor Michael - akihez időtlen idők óta mély baráti érzelmek kötik - bejelenti: eljegyzett egy nőt, és őt, Julianne-t hívja meg tanúnak is az esküvőre. Julianne a hír hallatán arra is ráébred, hogy Michael sokkal többet jelent neki, mint azt eddig bármelyikük gondolta - habár néhány évvel ezelőtt épp Julianne volt az, aki végett vetett románcuknak, még ha Michael az idő múlásával ellentétben ugyanúgy szerette a nőt. A kérdés már csak az, hogy mennyire változtak meg a dolgok most, hogy a csinos, fiatal, gazdag és rém befolyásos Kimberly is felbukkant a színen, és pár nap múlva esküdni készül Michael-lel...?
Nos, ugye, itt van nekünk egy Julia Roberts-ünk (Julianne szerepében), aki a romantikus filmek koronázatlan királynője. :) Továbbá főszerepet játszik még Cameron Diaz (mint Kimberly), akire szinte rá sem lehet ismerni: az évek alatt elvégzett plasztikai műtétek jócskán átrendezték az arcát... :S Itt még egy helyes arcú, fiatal kis fruska... a mai külsejéről meg inkább nem is írok... :/
Dermot Mulroney (Michael) nekem a Lagzi-randi c. filmből ismerős, Rupert Everett-ről (George, Julianne meleg barátja/munkatársa) pedig egy kis érdekesség: eredeti nyelven ő Szőke Herceg szinkronhangja a Shrek-filmekben. :D

Főszereplők:

Julia Roberts - Julianne
Cameron Diaz - Kimberly
Dermot Mulroney - Michael
Rupert Everett - George

Osztályzat: 7,5/10