Nász-ajánlat (2009)

Nagyon ódzkodtam tőle. Egyrészt, mert nem túlzottan csípem Sandra Bullockot (Julia Robertshez hasonlóan...). Nem igazán értem, miért rajonganak annyian érte, szerintem semmi extra... :S
Ez a film viszont ütött, az már biztos. :D Külön örültem annak, hogy Sandrához nem egy agyonsztárolt, csillagokig magasztalt színész társult, hanem egy (számomra legalábbis) alig ismert - hallottam már róla, de eddig ha jól emlékszem, még egyetlen filmjéhez sem volt szerencsém. És be kell valljam, amellett, hogy szerintem ügyesen játszott, még nem is valami ronda pasas ez a Ryan Reynolds. :)
A történet baromi újszerű volt, nem egy csontig lerágott romantikus vígjáték. Bár azért elég kiszámítható volt, de elnézem neki, mert remekül szórakoztam a filmen. :)
Egy kis ismertető, hátha valaki kedvet kapna hozzá:
Az eléggé homályos számomra, hogy a főhősök - Margaret és Andrew - hol dolgoznak pontosan. Talán egy könyvkiadónál - ha jól sikerült leszűrnöm. Szóval arról van szó, hogy Margaretet a bevándorlási hivatal ki akarja toloncolni Kanadába, ám ekkor támad egy hirtelen ötlete: bejelenti, hogy asszisztensével, Andrew-val készül házasodni, így nem is toloncolhatják ki. Andrew - Margaret szerencséjére - belemegy a kis játékba, és kompromisszumot is kötnek. Margaret még Alaszkába is elutazik újdonsült vőlegénye családjához, ám sehogyan sem tudják lerázni magukról a bevándorlási hivatal egyik emberét, aki azzal fenyegetőzik, hogy ha csak megjátsszák a dolgot, akkor Margaretet kitoloncolják, Andrew pedig megy a rács mögé. A dolgok pedig ebben az esetben sem úgy alakulnak, ahogyan azt Andrew és Margaret eltervezte...
Kétségkívül szórakoztató, de a történet nekem kicsit lezáratlan. :S Emiatt nem is sikerült túlzottan megkedvelnem.

Főszerepben:

Sandra Bullock - Margaret
Ryan Reynolds - Andrew

Osztályzat: 8,5/10