PiROSSZka (2005)

A film alapja a Piroska c. mese (eleve nem értem ennek az "újszerű" animációnak a címét sem... miért "rossz"...? félrevezetés talán? :-/ Hoppá, ez már talán kicsit spoiler is lett. =])
Szóval: ez a mese már-már gyökeresen más, mint az, aminek az ember első ránézésre gondolná. :)
Az erdőben egy bandita ólálkodik, sorra zárnak be a boltok, mert ellopják tőlük a recepteket (már ez is elég abszurd... Fejből nem tudják a receptet, vagy mi? :D). Pocket nagyi unokája, Piroska is veszélyben érzi a nagyi sütireceptjeit, ezért elhatározza, hogy bármi áron megóvja a banditától a recepteket. Útközben viszont sokminden kiderül a nagyiról, és a farkasról is. A történetet a filmben 4 szemszögből vizsgálhatjuk meg: Piroska, a farkas, a favágó, és a nagyi oldaláról. Nekem mondjuk ez tetszett, hogy amit akkor annak gondoltam, kiderült a többi beszámolóból, hogy nem is az volt, amire gondoltam. :) Azt viszont végig tudtam sajnos, hogy ki az a titokzatos bandita... Így hát nekem nem is annyira volt érdekes a történet.. :S De gyerekeknek szerintem első osztályú kikapcsolódás. :)
Ebben is van ám kedvenc szereplőm, méghozzá Csincsi. :D Totálbrutál, amit csinál, haláli figura (főleg, miután beteljesül a vágya, és ihat kávét)... xD Érdekesség, hogy Csincsi hangját Jáksó László kölcsönözte - gondolom, némi felturbózás mellett. Mindenesetre valahogy nem is gondoltam volna rá. :))

Osztályzat: 7/10