Buliszerviz (2002)

Van Wilder örök szerelme az egyetem. Imád ide járni, és esze ágában sincs befejezni: már a hetedik évét kezdi, melynek oka egyértelműen, hogy nem akar lediplomázni, és ezzel fejest ugrani a felnőttlétbe. Hírnevével sincs semmi gond: az összes pasi rá akar hasonlítani, ő a példakép, az egyetem ásza. A tanárok viszont kezdenek már besokkkkalni a bulikirály-szoknyapecér sráctól, és elszántan küzdenek azért, hogy végre valahára levizsgáztassák. A baj azonban csőstől-csapatostól jön Van számára, ugyanis még Gwen, az egyetemi lap újságírónője is rászáll, hogy kérdéseivel zaklassa az öregdiákot.
Tele van a film hülye elcsépelt fordulatokkal. Szerintem Ryan ennél többre is képes... :S Legalábbis a Nász-ajánlat is sokkal jobb volt ennél; t.i. Ryan Reynolds játszotta abban is a főszerepet Sandra Bullock oldalán.
Tara Reid-ot meg már az Amerikai Pitékben sem csíptem... :S

Főszerepben:
Ryan Reynolds - Van Wilder
Tara Reid - Gwen

Találtam hozzá egy tök jó kis videót. :) Jó zenehallgatást:

Sugarcult - Bouncing off the Walls

 

Osztályzat: 6/10