High School Musical 3. - Végzősök (2008)

Nah neeeeem! :S Ez borzalmas volt. Miért kell egy sztoriról minél több bőrt lenyúzni? Szerintem bőven elég lett volna csak az első két rész, ezzel szépen belerondítottak a filmek eddigi sikerébe (bár a megszállott rajongóknak talán még ez is tetszett). Én ezt moziban láttam egyik barátnőmmel, sulival lehetett menni, mi meg mentünk - inkább, mintsem órán kelljen üljünk. :D De nagyon nem tetszett, tele volt értelmetlen zenés számokkal, amik cseppet sem kellettek volna bele... :S Totál lehetetlen volt az egész sztori is.
Épp most láttam a Disney Channel-en, hogy valentin napon fogják sugározni a csatornán a Viva High School Musicalt, amiben latinos dallamok fognak megszólalni. Őszintén kíváncsi vagyok rá, hogy ebből a "filmsikerből" még mit fognak alkotni (más szereplők lesznek, de remélem, a történet is más lesz). Igyekszem megnézni - bár tévében utálok filmet nézni -, és majd arról is fogok blogolni.

Osztályzat: 4/10