Ál/Arc (1997)

Szeptember 1-je lévén: Sikeres évkezdést (suli, munka), majd -folytatást mindenkinek! ^^ Én még ülök a fenekemen. :D  Addig is hoztam néhány új filmajánlót. ;)

Sean Archer nyomozó az életét teszi fel az ügyre, hogy megtalálja, és örökre rács mögé dugja Castor Troy-t, aki évekkel korábban végzett Archer kisfiával - még ha csak véletlenül is, mert a nyomozó volt a célpontja.
Troy és bandája végzetes csapásra készül a városban. Castort ugyan sikerül elkapniuk, de kómába esik, így Archernek Troy öccsétől kell információt gyűjtenie, hogy mire készülnek. Így hát Archer vállalja, hogy egy plasztikai sebész ráoperálja Castor arcát. Különböző technikákkal még a hangját is elváltoztatják, így teljes a hasonlóság, Acher pedig indulhat a börtönbe, hogy Castor öccséből kiszedje, hogy hol akarnak robbantani. A bonyodalom ott és akkor kezdődik, mikor az arc nélküli Troy magához tér, elteszi láb alól az összes személyt, akik tudtak az arcátültetésről, és elszabadul a pokol...

Borzongató és végtelenül izgalmas filmre számítson, aki ezt választja délutáni kikapcsolódás gyanánt. Mikor legelőször láttam, engem teljesen a hatalma alá kerített, pedig nem csípem kifejezetten az akciófilmeket. De ez zseniális és egyedülálló. Láttam már párszor, de a végén ugyanúgy elsírom magam mindig. Szerintem ez egy remekmű. Tényleg. Nagyon jó színészekkel, iszonyat jó sztorival. Nálam egyértelműen tízből tizet kap. És aki teheti, feltétlenül nézze meg, mert nem tudja, mit hagy ki... :)
Főbb szerepekben:
Sean Archer - John Travolta (pl. Nicsak, ki beszél-filmek; Faterok motoron)
Castor Troy - Nicolas Cage (pl. A nemzet aranya-filmek; A szellemlovas, Képlet)

Osztályzat: 10/10