Az 50 első randi (2004)

Lucy egy autóbaleset következtében olyan súlyos fejsérülést szenvedett, melynek során rövid távú memóriája megsérült, így emlékei csak a balesetig vannak, ami azután történt/történik, minden "kiesik" nála, miután lefekszik aludni. Henry nem is tudja még, milyen óriási feladatot vállal, mikor őrülten beleszeret a lányba...
Nagyon nagy kedvencem. :) Imádom Adam Sandler filmjeit, nagy rajongója vagyok, igyekszem az összes filmjét megnézni, amit még nem láttam, szóval várható, hogy jó sok blogbejegyzés lesz Adam Sander filmjeiről. :)) Régen bele voltam esve Adam-be :D Mármint úgy, mint pasiba... xD Ciki, nem ciki, nekem ő volt a nagy ideál. :D
Nos: számomra olyan igazi jó kis film ez. Főleg, hogy engem foglalkoztat ez a téma, amivel a film foglalkozik. Nagyon érdekes, és egyedi film, nem egy huszadik másolat valamiről, egyáltalán nem mondanám sablonosnak sem. A múltkor volt a tv-ben, ott is megnéztem, de egyébként már nagyon sokszor láttam, és nem tudom megunni. :) Ahogy Lucy félholtra püföli Ulát.. Nah, meg az a rozmár is haláli. :D

Ismertebb szereplők:

Drew Barrymore - Lucy
Adam Sandler - Henry
Sean Astin - Doug (Lucy testvére)
Rob Schneider - Ula (Henry haverja)

Osztályzat: 10/10