Anyád napja (2005)

anyad napja 2005.jpg"Charlotte végre megtalálta álmai férfiját. Vele együtt viszont megkapta rémálmai anyósát, Violát is, aki a televízió primadon-nája volt míg a közel-múltban ki nem rúgták. Viola most attól retteg, hogy hamarosan elveszti a fiát, ahogy elvesztette imádott munkáját is. Elhatározza hát, hogy a világ legrosszabb anyósává alakulva örökre elijeszti Kevin újdonsült menyasszonyát. Charlie nem esik kétségbe, és úgy dönt, felveszi az elé vetett kesztyűt. Megkezdődik a harc, amelynek nem kisebb a tétje, mint hogy melyikük legyen a család Első Asszonya." (forrás: port.hu)
Aranyos romantikus vígjáték, a jobb fajtából. :) (Alapból nem rajongok a romantikus filmekért, de ebben a formában bármikor jöhet).
Kedvenc szereplő: Viola :DD A dühkitöréseit imádtam, Jane Fonda remek színésznő, tökéletes alakítás volt ez. :)
Akit nem kedveltem: Kevin... -.- Tipikus anyuka-kedvence, aki mindent elkövet, nehogy a mamával konfrontálódni kelljen. A Viola és Charlie közötti feszültséget sem veszi észre sokáig, és Charlie mellett sem áll ki igazán... Egy ilyen pasasért én biztos, hogy nem küzdöttem volna... -.-
Kedvenc jelenet: pl. mikor a film végén megjelenik Viola anyósa. :)) 

Másik nagyon vicces jelenet, mikor a parti után (ahol Charlie felszolgálóként, Kevin pedig vendégként jelent meg) másnap Kevin üzenetet hagy Charlie üzenetrögzítőjén, aki egyébként mellékállásban kutyákat sétáltat:

Kevin: (...) Azért hívtam, hogy megkérdezzem, tudná-e sétáltatni a kutyámat.
Kevin kollégája (suttogva): Mi?! Nehogy..! Tedd már le gyorsan!
Kevin: Ööö, nem, nem tudná, mert hogy nincs is kutyám.... Engem azért tudna!... Öhm, na jó, most le kell tennem...

Főszerepben:
Jane Fonda - Viola
Jennifer Lopez - Charlotte ("Charlie")
Michael Vartan - Kevin

Osztályzat: 10/8