Zombieland (2009)


Műfaját tekintve horror-vígjáték. De nekem ebben nem volt semmi vígjáték, és horror is csak a vér volt (még a zombikat se bírták normálisan félelmetesre megcsinálni... Sima emberek, összekenve ketchupos szilvalekvárral...), ami szerintem annyira nem is horror. Ami az idegekre tud hatni, azt inkább horrornak nevezném, mint azt, hogy fröcsög a vér... Legalábbis nekem inkább az a horror, nem ez...
Enyhén csalódás is volt, jobbra számítottam azok után, hogy ennyire sztárolták. Igazából csak azért néztem meg, mert kíváncsi lettem, hogy mi annyira jó ebben. Hát, nem tudtam
meg...
A történet annyiban ki is merül, hogy a zombigyilkos Tallahassee összetalálkozik a magányosan kóborló, talpreesettnek egyáltalán nem nevezhető, saját szabályainak korlátja között élő Colombus-szal. Tallahassee-nek mániája egy sütifajta, mert a régi szép időkre emlékezteti, így útközben betérnek egy áruházba, itt is lekaszabolnak egy csomó zombit, aztán meg találkoznak egy testvérpárral Witchitával és húgával, Little Rock-kal. A két lány örökösen lóváteszik másik két újdonsült társukat, elkötik a verdájukat, és a fegyvereiket, emellett pedig mind a négyen örökösen küzdeni kénytelenek a zombikkal, amik az egész várost ellepik. A bizalom nehezen megy, de miután életmentésre kerül sor, a négyszemélyes csapat végképp összekovácsolódik.
A szereplők számomra totálisan idegenek voltak, még egyetlen filmet sem láttam a szereplésükkel, kivéve a Little Rock-ot alakító Abigail Breslin-t. Ő játszotta az "Ízlések és pofonok"-ban Zoe-t.
Nagyjából ennyi. Reméltem, hogy legalább nevetni tudok majd rajta egy jót, de nem... :S

Főszerepben:

Jesse Eisenberg - Columbus
Woody Harrelson - Tallahassee
Emma Stone - Wichita
Abigail Breslin - Little Rock

Osztályzat: 4/10