Constantine - A démonvadász (2005)

"Az emberi érzékek számára felfoghatatlan vidékeket különös lények, angyalok és démonok népesítik be, tetteik sokszor a mi világunkban is következményekkel járnak. John Constantine magándetektív ebben a másik világban is járatos. Ugyanis megjárta már a poklot - szó szerint. A természetfeletti ügyekre specializált nyomozó egyik nap a szokásosnál is nehezebb ügybe botlik. Megbízója nem hisz a túlvilágban. A rendőrnő eddig csupán a kézzelfogható bizonyítékokban hitt, most azonban még az ördöggel is szövetséget kötne, hogy megtalálja ikertestvére gyilkosát." (forrás: port.hu)
Pár hete láttam, már nem is tudtam pontosan azt sem megfogalmazni, hogy miről szólt... :S Engem nem kötött le. Az elején azt a démonűzős részt kifejezetten humorosnak találtam, komolynak semmiképp. Keanu Reeves-t viszonylag jó színésznek tartom, de itt maga a film volt ratyi. Semmi félelmeteset nem észleltem benne, sokkal hátborzongatóbbra számítottam. Egyedül a vége tetszett, mégsem osztom most azt a mondást, hogy "Minden jó, ha a vége jó."...

Ismertebb szereplők:
John Constantine - Keanu Reaves (pl. Ház a tónál, Édes november, Mátrix-filmek)
Angela & Isabel Dodson - Rachel Weisz (pl. A múmia, Mindenképpen talán)

Magyar trailert sajnos seholsem találtam, úgyhogy most egy angolt illesztek ide; a film hangulatát nagyjából átadja ez is:

 

Osztályzat: 6/10