Állj, vagy jövök! (1999)

Néha még a profik számításaiba is hiba csúszhat: Miles Logan egy balul sikerült bűntény után börtönbe kerül - de profihoz illően előtte még sikerül elrejtenie a "megfújt" drágakövet egy építkezésen. Logan a börtönben alig várja már a szabadulását: terve, hogy visszamegy az építkezésre, megkeresi a követ, és gazdag emberként tengeti tovább életét. A terv azonban csupán odáig működik jól, hogy szabadulása után visszatér az építkezésre - ott viszont óriási meglepetés éri: az építkezés azóta már befejeződött, és helyén immár a kerületi rendőrség épülete áll. Így hát Logan kénytelen-kelletlen arra adja a fejét, hogy beépüljön a zsaruk közé, hogy aztán a szellőzőrendszerben bejutva megkereshesse a milliókat érő gyémántot. Hiba viszont most is akad szép számmal: Logan nemhogy feltűnésmentesen végzi rendőri feladatait, hanem olyannyira jól teljesít, hogy még elő is léptetik...
Nekem ez a pasas nem tud olyan filmmel előrukkolni, ami valamennyire is ne tetszen. :) Igaz, a "Faterok motoron" nem volt annyira átütő siker, de imádom pl. a "Nekem 8"-at, vagy a "Gagyi mami"-filmeket is, nah meg ez is... fantasztikus! ^^ Az is külön dicséretes, hogy mindig ugyanaz Martin Lawrence szinkronhangja is. Nekem ez is fontos, mivel nem tudnék pl. Jim Carrey vagy Eddie Murphy-filmeket sem elképzelni más szinkronhangokkal.
Biztosan nem utoljára láttam.

Ismertebb szereplők:
Miles Logan - Martin Lawrence (pl. Gagyi lovag, Gagyi mami 1-2, Nekem 8, Bad Boys 1-2)
Carlson - Luke Wilson (pl. Doktor Szöszi 1-2, Hülyék Paradicsoma)

Osztályzat: 8,5/10